Når alle dine ønsker til dit nye projekt er definerede og dokumenterede og vi er enige om priser og deadlines trykker vi sammen på produktionsknappen!
Gennem mange år har 2LP skabt kontakter til både udenlandske producenter, samt lokale familiedrevne smede, snedkere og malerfirmaer.
Produktionsmetoderne er ultramoderne og vore producenter fremstiller inventar af høj kvalitet og sætter en ære i at levere et godt stykke håndværk til tiden.
Vi har sparet på mursten og cement til store fabriksbygninger og endeløse rækker af lagerhaller og bruger i stedet vores ressourcer på at pleje vore fleksible produktionsnetværk der hurtigt kan tilgodese de behov som netop dit projekt har og som skaber værdi for dig.
Når dit projekt er klargjort af enten 2LP Construction eller et andet tilsvarende firma, koordinerer din kontaktperson fra 2LP, leverancer med vore producenter og underleverandører. De sørger sammen for at du modtager dit inventar i den rækkefølge der passer dig og dine ansatte.
Din 2LP kontaktperson kan også via vore erfarne samarbejdspartnere inden for montage, koordinere opsætningen af dit inventar. 2LP kan sikre at denne sidste fase før dit nye projekt åbner også bliver en succes.
Et par uger efter aflevering kvalitetssikrer din kontaktperson, sammen med dig, dit nye inventar on site.
Vores kunder skal have en god oplevelse gennem alle procesled:
Fra din indledende dialog med vores sælgere eller byggefolk til den nye whitebox afleveres eller når dit nye butikskoncept åbner. Af samme grund er det vigtigt for os at vi kan overholde vores deadlines.
Vores leverancer og montering af inventar skal foregå på vore kunders præmisser.